Speciální pedagogika III [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Děti se specifickými poruchami učení a chování tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají...
Main Author: | Švamberk Šauerová, Markéta, 1971- |
---|---|
Other Authors: | Špačková, Klára, 1978-, Nechlebová, Eva, 1972- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA
2012
|
Edition: | Vyd. 1. |
Series: |
Pedagogika (Grada)
|
Subjects: | |
Konspekt: | 376 37.016 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 05587nam a2201669 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20122430490 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20180320103015.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 130201s2012 xr a e pf 001 0 cze | ||
015 | |a cnb002430490 | ||
020 | |a 9788090481527 |q (brož.) | ||
035 | |a (OCoLC)829661597 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c vsz | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt | |
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.447 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013.77 |2 MRF | ||
080 | |a 616-08 |2 MRF | ||
080 | |a 613.86 |2 MRF | ||
080 | |a (07) |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Švamberk Šauerová, Markéta, |d 1971- |4 aut | |
110 | |4 Špačková, Klára | ||
245 | 1 | 0 | |a Speciální pedagogika III |b [komplexní péče o děti se SPUCH] / |c Markéta Šauerová, Klára Špačková, Eva Nechlebová |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA |c 2012 | ||
300 | |a 91 s. : | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
520 | |a Děti se specifickými poruchami učení a chování tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají také do dalších oblastí školní výuky a do oblasti sociálních vztahů. S pomocí knihy získají čtenáři ucelený přehled o dané problematice a zároveň lépe porozumí situaci dítěte se SPUCH a budou umět volit vhodné výchovně-vzdělávací postupy ke zmírnění stávajících obtíží dětí a k zamezení vzniku obtíží dalších. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
520 | |a Komplexní pojetí problematiky péče o děti se specifickými poruchami učení a chování (SPUCH) v učebním textu určeném studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům. | ||
521 | 8 | |a Určeno studentům oborů v oblasti pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům 1. i 2. stupně a rodičům a prarodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a poruchy chování |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická diagnostika |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a terapeutické postupy |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a reedukace |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a relaxační metody |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a special education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning disabilities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a behavioral disorders |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational diagnostics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a therapeutic procedures |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a reeducation |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a relaxation methods |2 eczenas |
655 | 7 | |a učební texty |2 czenas | |
655 | 7 | |a příručky |2 czenas | |
655 | 9 | |a educational texts |2 eczenas | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Špačková, Klára, |d 1978- |4 aut | |
700 | 1 | |a Nechlebová, Eva, |d 1972- |4 aut | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
900 | |a ABA001 |b 17 | ||
910 | |a ABA001 | ||
910 | |a ABA012 | ||
910 | |a ABD001 | ||
910 | |a ABD005 | ||
910 | |a ABD064 | ||
910 | |a ABD100 | ||
910 | |a ABD156 | ||
910 | |a ABG001 | ||
910 | |a ABG312 | ||
910 | |a ABG502 | ||
910 | |a BKG001 | ||
910 | |a BKG501 | ||
910 | |a BNG001 | ||
910 | |a BOA001 | ||
910 | |a BOG001 | ||
910 | |a BOG505 | ||
910 | |a BRG001 | ||
910 | |a BRG501 | ||
910 | |a BRG503 | ||
910 | |a CBA001 | ||
910 | |a CBD005 | ||
910 | |a CBG506 | ||
910 | |a CHE702 | ||
910 | |a CHG001 | ||
910 | |a CKG001 | ||
910 | |a CLG001 | ||
910 | |a CVG001 | ||
910 | |a DCG302 | ||
910 | |a DCG503 | ||
910 | |a DOG001 | ||
910 | |a FMG002 | ||
910 | |a FMG502 | ||
910 | |a FMG510 | ||
910 | |a HBG001 | ||
910 | |a HKA001 | ||
910 | |a HKG001 | ||
910 | |a HOG001 | ||
910 | |a JHG502 | ||
910 | |a JIG001 | ||
910 | |a KAG503 | ||
910 | |a KLG001 | ||
910 | |a KLG501 | ||
910 | |a KMG001 | ||
910 | |a KOG001 | ||
910 | |a KVG001 | ||
910 | |a LIA001 | ||
910 | |a LID001 | ||
910 | |a LNG501 | ||
910 | |a MBG001 | ||
910 | |a NJG505 | ||
910 | |a OLA001 | ||
910 | |a OLD012 | ||
910 | |a OPG001 | ||
910 | |a OSA001 | ||
910 | |a OSD001 | ||
910 | |a OSG002 | ||
910 | |a PAD001 | ||
910 | |a PAG001 | ||
910 | |a PBG001 | ||
910 | |a PEG001 | ||
910 | |a PIG001 | ||
910 | |a PNA001 | ||
910 | |a PND002 | ||
910 | |a PRG501 | ||
910 | |a PTG001 | ||
910 | |a PVG001 | ||
910 | |a SVG001 | ||
910 | |a TUG001 | ||
910 | |a TUG504 | ||
910 | |a UHG001 | ||
910 | |a ULD001 | ||
910 | |a ULG001 | ||
910 | |a UOG001 | ||
910 | |a UOG505 | ||
910 | |a VSG501 | ||
910 | |a VSG502 | ||
910 | |a ZLD002 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
910 | |a ZNG001 | ||
910 | |a ZRG503 | ||
942 | |2 ddc |c MONABS | ||
999 | |c 1263 |d 1263 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 5ŚV1 |7 0 |9 1139 |a KHVSZDRAV |b KHVSZDRAV |d 2018-03-20 |o 5ŚV1 |p 454160013221 |r 2018-03-20 |w 2018-03-20 |y MONABS | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 5ŠV2 |7 0 |9 1140 |a KHVSZDRAV |b KHVSZDRAV |d 2018-03-20 |o 5ŠV2 |p 454160013222 |r 2018-03-20 |w 2018-03-20 |y MONABS |