Speciální pedagogika III [komplexní péče o děti se SPUCH] /

Děti se specifickými poruchami učení a chování tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají...

Full description

Main Author: Švamberk Šauerová, Markéta, 1971-
Other Authors: Špačková, Klára, 1978-, Nechlebová, Eva, 1972-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA 2012
Edition: Vyd. 1.
Series: Pedagogika (Grada)
Subjects:
Konspekt: 376
37.016
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 05587nam a2201669 a 4500
001 nkc20122430490
003 CZ PrSKC
005 20180320103015.0
007 ta
008 130201s2012 xr a e pf 001 0 cze
015 |a cnb002430490 
020 |a 9788090481527  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)829661597 
040 |a ABA001  |b cze  |c vsz 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.447  |2 MRF 
080 |a 37.013.77  |2 MRF 
080 |a 616-08  |2 MRF 
080 |a 613.86  |2 MRF 
080 |a (07)  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Švamberk Šauerová, Markéta,  |d 1971-  |4 aut 
110 |4 Špačková, Klára 
245 1 0 |a Speciální pedagogika III  |b [komplexní péče o děti se SPUCH] /  |c Markéta Šauerová, Klára Špačková, Eva Nechlebová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA  |c 2012 
300 |a 91 s. : 
490 1 |a Pedagogika 
520 |a Děti se specifickými poruchami učení a chování tvoří dlouhodobě nejpočetnější skupinu zdravotně postižených žáků integrovaných v běžných školách. Přestože se jejich potíže zpravidla projeví především v souvislosti s osvojováním základních školních dovedností, je dnes více než jasné, že se promítají také do dalších oblastí školní výuky a do oblasti sociálních vztahů. S pomocí knihy získají čtenáři ucelený přehled o dané problematice a zároveň lépe porozumí situaci dítěte se SPUCH a budou umět volit vhodné výchovně-vzdělávací postupy ke zmírnění stávajících obtíží dětí a k zamezení vzniku obtíží dalších. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
520 |a Komplexní pojetí problematiky péče o děti se specifickými poruchami učení a chování (SPUCH) v učebním textu určeném studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům. 
521 8 |a Určeno studentům oborů v oblasti pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům 1. i 2. stupně a rodičům a prarodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |2 czenas 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |2 czenas 
650 0 7 |a poruchy chování  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogická diagnostika  |2 czenas 
650 0 7 |a terapeutické postupy  |2 czenas 
650 0 7 |a reedukace  |2 czenas 
650 0 7 |a relaxační metody  |2 czenas 
650 0 9 |a special education  |2 eczenas 
650 0 9 |a learning disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a behavioral disorders  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational diagnostics  |2 eczenas 
650 0 9 |a therapeutic procedures  |2 eczenas 
650 0 9 |a reeducation  |2 eczenas 
650 0 9 |a relaxation methods  |2 eczenas 
655 7 |a učební texty  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |2 czenas 
655 9 |a educational texts  |2 eczenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Špačková, Klára,  |d 1978-  |4 aut 
700 1 |a Nechlebová, Eva,  |d 1972-  |4 aut 
830 0 |a Pedagogika (Grada) 
900 |a ABA001  |b 17 
910 |a ABA001 
910 |a ABA012 
910 |a ABD001 
910 |a ABD005 
910 |a ABD064 
910 |a ABD100 
910 |a ABD156 
910 |a ABG001 
910 |a ABG312 
910 |a ABG502 
910 |a BKG001 
910 |a BKG501 
910 |a BNG001 
910 |a BOA001 
910 |a BOG001 
910 |a BOG505 
910 |a BRG001 
910 |a BRG501 
910 |a BRG503 
910 |a CBA001 
910 |a CBD005 
910 |a CBG506 
910 |a CHE702 
910 |a CHG001 
910 |a CKG001 
910 |a CLG001 
910 |a CVG001 
910 |a DCG302 
910 |a DCG503 
910 |a DOG001 
910 |a FMG002 
910 |a FMG502 
910 |a FMG510 
910 |a HBG001 
910 |a HKA001 
910 |a HKG001 
910 |a HOG001 
910 |a JHG502 
910 |a JIG001 
910 |a KAG503 
910 |a KLG001 
910 |a KLG501 
910 |a KMG001 
910 |a KOG001 
910 |a KVG001 
910 |a LIA001 
910 |a LID001 
910 |a LNG501 
910 |a MBG001 
910 |a NJG505 
910 |a OLA001 
910 |a OLD012 
910 |a OPG001 
910 |a OSA001 
910 |a OSD001 
910 |a OSG002 
910 |a PAD001 
910 |a PAG001 
910 |a PBG001 
910 |a PEG001 
910 |a PIG001 
910 |a PNA001 
910 |a PND002 
910 |a PRG501 
910 |a PTG001 
910 |a PVG001 
910 |a SVG001 
910 |a TUG001 
910 |a TUG504 
910 |a UHG001 
910 |a ULD001 
910 |a ULG001 
910 |a UOG001 
910 |a UOG505 
910 |a VSG501 
910 |a VSG502 
910 |a ZLD002 
910 |a ZLG001 
910 |a ZNG001 
910 |a ZRG503 
942 |2 ddc  |c MONABS 
999 |c 1263  |d 1263 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 5ŚV1  |7 0  |9 1139  |a KHVSZDRAV  |b KHVSZDRAV  |d 2018-03-20  |o 5ŚV1  |p 454160013221  |r 2018-03-20  |w 2018-03-20  |y MONABS 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 5ŠV2  |7 0  |9 1140  |a KHVSZDRAV  |b KHVSZDRAV  |d 2018-03-20  |o 5ŠV2  |p 454160013222  |r 2018-03-20  |w 2018-03-20  |y MONABS